05 de setembre, 2007

La "rentreé"

* 2001 . Bodegons , cretes (estudis). Sempre quan es torna de vacances, costa tornar a agafar el ritme!...Fins i tot, amb el dibuix i pintura sino s’han fet certs deures durant l’estiu. Així que …sempre intento fer alguns estudis quan torno i … durant la “rentreé" al 2001 ... els treballs van resultar prou interessants com per a fer-lis un lloc a les parets de casa ...però les parets d'un "piset" són limitades i ,cada vegada més, els treballs nous passen a engrossir les carpetes de l'estudi... ! ...Bé, potser aviat, em podré plantejar de fer alguna exposició ...! Ja m'ho aniré pensant ...

6 comentaris:

Enric Caujapé ha dit...

Bona "rentree" que en dius, a mi m'agradaria no tenir pas que sortir mai per no "rentree" mai...que dolç !!. Em segueixen agradant les teves obres "en minúscules" ( des de la meva òptica inexperta ), ja em diràs si en fas d'exposicions, tot serà veure-les totes de cop i que, o em quedi tonto o n'apregui..!.
Salut i cuidat

Anna,la Fdez.O. ha dit...

No sé s’hi podré aportar gaire al teu blog perquè sou uns melòmans “de bandera”,... però el que sí he de fer és agraïr-te que hagis inclòs el meu blog “art en minúscules” en els teus links.

Espero que , de tant en tant, rebi la teva visita i jo també, de tant en tant, em passaré pel teu blog i ,potser, hi faré algun comentari,… “com inexperta” ,evidentment, perquè per parlar de música n’has de saber ….

Cuida't i fins aviat,

Enric Caujapé ha dit...

Be, estem igual, però crec que que tothom pot parlar de música i d'art....simplement ha d'agradar. És cultura del poble i totes les opinions son vàlides. Jo crec que mirar i escoltar està a l'abast de tots, una altre cosa és la tècnica, els estudis , la dedicació que cada un te....però parlar ??...sense por !!, son opinions personals de cada un.
A mi m'agrada molt la pintura i el dibuix, però no en tinc ni idea de pintar i dibuixar...per exemple. Art i sensacions van sempre lligats però cada persona en te conceptes diferents...aquí està la bellessa.
Cuidat

Anna,la Fdez.O. ha dit...

Sí, senyor! Mirar i escoltar és a l’abast de tothom i és ,potser , per això mateix que admirar la bellesa d’allò que t’arriba a emocionar d’una manera quasi bé irracional fa que allò es transformi en ART, ... BELLESA... (en majúscules)...

Sí, senyor! Encara ara, recordo aquella magnífica banda sonora de “La Misión” . La seva magnífica fotografia i la seva banda sonora ,... Un espectacle majestuós i col.losal per als nostres sentits ...Una obra mestre per mirar i escoltar!

Enric Caujapé ha dit...

Caram Anna...doncs contemplant la teva obra pictòrica diria ( i ja saps que no hi entenc ) que en tens la ma trencada, m'encanten els retrats d' animals,son perfectes. A casa hi tinc dos cavalls blancs de la Montsrrat Gudiol i una litografia ( em sembla que es diu així ) del Sant Jordi. A la meva mare li agradave molt la Monserrat Gudiol i mi també, la veritat....
Cuidat

Anna,la Fdez.O. ha dit...

Moltes gràcies per considerar els meus dibuixos i pintures de perfectes, però no tinc el “caché” d’una “professional” com la Montserrat Gudiol….Per això, penso que el blog és una manera de mostrar el nostre art i que així , d’alguna manera, no quedi en l’anonimat.