15 d’octubre, 2007

Inici curs 02/03 . Nou curs , Nova tècnica.

* 2002/2003. “Algú” , llapis. A vegades, quan torno a l’estudi, necessito començar amb alguna cosa que domini bé i, altres vegades, em decanto per quelcom nou. Al 2002, vaig començar amb…nova tècnica – llapis – i nou tema – figura-…. El resultat , el que heu vist…. No em desagrada però es necessita molta tècnica i voluntat per treballar-hi amb freqüència … La qüestió no és fàcil i crec que hi ha altres que hi tenen la mà més trencada , com per exemple, la meva col•lega, Eila Rigau - http://rigau.blogspot.com/ , una veritable FIGURA amb ella !!!... i també us he de recomanar que entreu al blog d’Alberto Ruiz - http://processjunkie.blogspot.com/

5 comentaris:

Enric Caujapé ha dit...

He de dir-te que he quedat al·lucinat amb el blog de la Rigau...
T'honore aquest reconeixement, però la veritat, malgrat que sóc un 0 en la matèria, tu tampoc et quedes curta....eh?

Enric Caujapé ha dit...

Zurich, Glaciar, London....????...Però Anna !!!!, no t'en adones que ens haurem vist més d'un cop sense saber-ho ????...que petit és el mon i que maco descubrir-ho.
Cuidat !!

Anna,la Fdez.O. ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anna,la Fdez.O. ha dit...

Potser sí que , algun cop, vàrem coincidir en algun bar... en aquells temps !... Ara, he de dir-te , Orbison, que si la teva indumentària era la que ens mostres a la teva "foto", crec que m'enrecordaria, no ? ;-)

Per cert, ahir vaig fer un cafè al "Zurich” I ..., malgrat han intentat conservar part de l'estètica del local, ja no és el mateix !!! ... és clar que, per a mi, també han canviat moltes coses des d'aleshores !!!... O no ??...perquè el "London", segueix igual i el "Glaciar", crec que també !...:-)

veerendra ha dit...

nice and soft rendering .. great portrait !