31 de maig, 2008

ArNet (4) : Dibuix ràpid ... Dues grans estrelles !!!

ArtNet (4) . “Els ulls de Bette Davis i els llavis d'Angeline Jolie”. Dins aquesta etiqueta, també hi té cabuda l’apartat de dibuix i pintura ràpida que, a YouTube, hi té més entrades. Ara que també aquí he intentat anar localitzant vídeos prou originals.... Així, aquí teniu aquests, a on de manera ràpida i amb diferents i originals tècniques (rimmel d’ulls i llapissos de llavis), descobrireu els ulls que més van impactar al inici dels temps del cinema ... i els llavis que , actualment, tornen bojos a més d'un ... Us vull avançar que el juny es preveu ple de sorpreses que us aniré descobrint .... Exposicions en fires, Sèries limitades, Aparicions televisives ,... Aneu venint i anireu veient .... :-)

12 comentaris:

Striper ha dit...

Ostres sencillament acollonat tant el sistema com el resultat.

Jo Mateixa ha dit...

Simplement impressionant!!!!

uri ha dit...

estarem a l'expectativa! ;)

Enric Caujapé ha dit...

Encara no tinc clar si m'he quedat més tonto amb el rimell o amb el pintallavis, la veritat es que segueixo en estat de shock i no puc contestar.

Anna, la Fdez. O. ha dit...

@ Striper

Sí, sí,... és acollonant !!! Actualment inclús els gran artistes s'han de reinventar i crear art nou i diferent per atreure !!!

@ Jo mateixa

Oiii que ,... quasi bé , no hi ha paraules per descriure'ls !!!

@ Uri

Sí, senyor !!! ... A l'expectativa perquè el juny vé ple de sorpreses !! ;-)

@ Orbison

Tant tonto t'has quedat que , de segur que, no has estat al cas del text !!! ... Tu que ets un dels meus "habituals" , ;-) ...estiguet al cas que, aviat ..., potser tonto no et quedaràs però sorprès , de segur que, sí !!! :-)

Anònim ha dit...

Ostres! De vídeos d'aquests ja n'havia vist alguns i sempre m'han fet molta gràcia! Aquests que has penjat tu són al·lucinants! Jo és que sempre necessito molt temps per dibuixar: m'ho prenc amb molta calma i sóc molt perfeccionista! :S

Esperarem, doncs, totes aquestes coses que dius que penjaràs! ueeee! :D

Ruth Marco ha dit...

Qué curioso!! a mi no se me ocurren estas cosas! jejeje y en realidad, no dejan de ser pinturas, así que está muy bien pensado, y si encima son bueno artistas, qué más se puede pedir?

Bueno, bueno, estaré a la expectativa de esas sorpresas ;)

Hasta pronto!

Anna, la Fdez. O. ha dit...

@ Núr

Són treballs molt currats fets per bons artistes i en poc temps , malgrat que s'aprecia que en la majoria de vídeos està parcialment accelerat per a que la seva durada sigui factible per a visionar-lo.

Si,si,... moltes novetats que durant aquest juny han anat succeint i que us n'aniré informant !!! ... Aviat , la primera entrega - "entrada"-... :-)

@ Rumarco

Se me ocurrió crear esta etiqueta para que mi blog no fuera exclusivo a mis obras , sino que descubrir otros.

Jaajajaajaj,... muy pronto, durante este mes , en su PC ,... novedades !! Pronto en sus pantallas !! :-)))))

M. J. Verdú ha dit...

És meravellós i sorprenent el procés i el resultat... ens haurem de posar totes guapes!

uri ha dit...

ja portem uns dies i no hi ha hagut cap sorpresa! molt malament!
la vaga de transportistes tb t'ha agafat amb el treball?
jeje

(era per crear una mica de tensió... s'està molt relaxat aquí!)

Anna,la Fdez.O. ha dit...

@ Maria Jesus

Sí, noia !!! I posar-se be totes aquestes pintures de guerra es també un art !!! O no? :-)

@ Uri

M'agrada veure com els meus visitants reclamen novetats !!! :-0

Aquests dos mesos, maig ha estat ple de novetats i juny ho està sent també !!! Els dies s'han fan curts i no em dona temps de fer tot el que m'agradaria !!!

Uri, la veritat és que he de trobar un moment per fer l'entrada !!! Però... , com tu molt bé dius, estiguet relaxadet que aviat arribaran les tant esperades novetats !!! ;-)

Anònim ha dit...

Anna! Que s'acaba el mes i no tenim novetats!!! :S Tot bé? Molta feina creativa?