02 de desembre, 2008

Un encàrrec compromès (1 part)

2006 - 2007 . Un encàrrec compromès (1 part). ................. Un dia d’estiu , a Sant Pol de Mar, compartint un bon dinar a casa amb una bona amiga de lluny, aquesta em va confesar que s’havia enamorat d’un racó de la nostra Costa Brava i que volia que l’hi pintés per poder-ne gaudir sempre al seu recent estrenat pis a Barcelona… Jo , feliç de poder-li fer realitat el seu desig, vaig acceptar l’encàrrec i començà el part , llarg , d’aquell quadre … Coneixeu la cala Port Bò de Calella de Palafrugell?? Jo també …

7 comentaris:

Striper ha dit...

I per lo que veig la has plasmada molt bé al cuadre.

Anònim ha dit...

Soy la dueña del cuadro, "amiga de lluny", la afortunada de poder ver este precioso cuadro cada día.
Calella de Palafrugell es uno de mis pueblos favoritos de la Costa Brava y un día imagine que un cuando de este pueblo, con la cascada de casitas y barcos, podría dar calidez al ambiente de mi piso.
Ana ha hecho un trabajo excelente, ha transmitido la imagen que tenía yo en mi cabeza a un cuadro que no paro de admirar.

Enric Caujapé ha dit...

Caram ! doncs no tenia el plaer, a Calella hi anava de petit quan les havaneres no era un negoci pur i dur com ara, pero la veritat es que contemplant-lo donen ganes de tornar-hi.
Els paissatges tambè et surten de fàbula !!!

Núr ha dit...

:) aix... quina imatge d'estiu i de caloreta... no conec la platja, prò ja m'hi veig! ;)

Anna,la Fdez.O. ha dit...

@ A tots vosaltres

Aquest final d'any està sent una mica massa mogudet i no tinc temps per respondre als vostres missatges ni per visitar , com fins ara, els vostres racons bloqueros ,..però feina i familia em tenen força ocupada !!! ...

@ Striper

Moltíssimes gràcies per els teus millors desitjos i el video m'agradat també moltíssim ... Molt Bones Festes, Joan.

Jo Mateixa ha dit...

I tant que la conec, de petita, els avis em duien a Callela de Palafrugell a passar les vacanvces, Sant Roc era on estàvem nosaltres.

Quins anys aquells!!!!!!

Uns quadres preciosos :-)

Bones festes guapissima!!!!

Enric Caujapé ha dit...

Bon any 2009