27 de març, 2007

Animàlia (4)

* 1999. “ Salvatges”, cretes . En aquest cas , un gran somni em va portar a fer una sèrie de dibuixos … Aquell any volia fer un safari per Kènia i Tanzània però dos motius de pes em van fer enrera , la meva abismal al·lèrgia a les picades d’insectes i … el cost econòmic de l’aventura!!! … Bé, la veritat és que no descarto la possibilitat de realitzar aquest somni si algú em pot prometre que els mosquits i d’altres bitxos voladors no em produiran un reacció adversa!!!... i fins que arribi aquest moment, vaig dedicant algun dels meus treballs.. a aquestes meravelles . Aquí en teniu un parell.

3 comentaris:

Eila Rigau ha dit...

hola aaaa por fin puedo poner un coment que barbaridad has puesto un monton de cositas que arttee el leon m`agrada molt molt.haber si tomo ej. y eso que casi no tienes tiempo ,y no critiques mis caras de barroo jajajajajaja

Anna,la Fdez.O. ha dit...

Gracias compi por tu coment!!!... Eh, y que conste que no me rio de tus caras de "barro" (tu ya lo sabes...)pero es que me fijo en tu trabajo para desviar mi atención un rato mientras no termino el "mega-encargo" ...Vaya , vaya con la playa ...la "bella" cala portb bó de Calella d Palafurgell..se me está haciendo larga,larguísima! Ya tengo ganas de terminar y empezar trabajos más creativos y divertidos! Entonces, seguro, que serás tú que te vas a meter conmigo! Besitos,

Eila Rigau ha dit...

y bien guapa playaza ,es larga....es larga pero el trabajo bien hecho tiene siempre esa recompensa especial de decir he dado todo y mira que chulada ,con esos anaranjados de atardecer tan calidos de verano ,ala ala ha pintar que aun queda jajaja