03 de març, 2008

Un paisatge molt diferent

2005 . “El desert d’Arizona” . La veritat és que recordo bé perquè vaig arribar a decidir de fer aquest dibuix ... Volia fer alguna cosa en la que tinguessin més importància els colors que les pròpies línies del dibuix i vaig creure que els colors terres del desert d’Arizona serien bastant apropiats per aquest experiment . Crec que estareu d’acord amb mi en que el resultat és un motiu i estil que difereixen força de la resta de la meva producció.... Potser buscaré altres motius amb els que pugui anar experimentant. Què en penseu vosaltres ? Algú de vosaltres ha pogut visitar aquell desert on s'hi troba el Grand Canyon i el seu impressionant mirador , the Grand Canyon Skywalk ? Per a aquells que encara no n'han tingut l'oportunitat, aquí en teniu un petit tast....

6 comentaris:

Striper ha dit...

Anna jo crec que mes que el paissatge aquet dibuix espresa els colors i l'anima del paisatge, M'AGRADAT.

Eva ha dit...

ostres és molt bonic el dibuix, sobretot pels colors, dona molta calidesa, m'encanta!

Enric Caujapé ha dit...

Guau !!!, si que és càlid, aporta tranquil·litat, calma....colors suaus i tendres, lo del video, espetarrant, la veritat es que no se pas si podriè mirar des de allà dalt, tinc un xic de vertígen...!!.
(E-mail Contestat, ja em diràs... )

Anna,la Fdez.O. ha dit...

@ Striper.

Sí senyor! .. L’ànima del dibuix són els seus colors . Aquí en són els protagonistes …

@ Eva .

A mi també, m’encanta que t’agradi i a tu, fotògraf, he de dir-te que és realment complicat trobar fotografies en les que els colors agafin aquest protagonisme …

Si tu n’has fet de similars o en saps d’alguna/es, diga-m’ho perquè m’agradaria continuar fent dibuixos d’aquest estil.

@ Orbison

Càlid i tranquil . Suau i tendre …. És curiós que un paisatge “desèrtic” desperti aquests sensacions, oi?

Aiiiiiii, el vertigen ¡!!! Jo , a mida que van passant els anys, en tinc més també ¡!! …Però l’experiència ha de ser prou emocionant com per posar-hi un parell de “c” i caminar sobre el “buit”, no? !!!

Anònim ha dit...

Els colors del paisatge
reflecteixen molt be la calidesa del desert.
Al·lucinant la passarel·la amb el terra transparent.

Anna,la Fdez.O. ha dit...

@ Albert

Sí, és al·lucinant la passarel·la !!

Ara , si t'ho miras , fredament, no hi queda gaire integrat en el paisatge , però bé,... és al Estats Units i alli, tot hi és possible !!!