19 de novembre, 2007

Animàlia (8) . La meva gran passió

2003 . "Cavalls i més cavalls", oli. Potser alguns de vosaltres podreu arribar a pensar que tinc certa obsessió pels cavalls !!!!... però no es tracta d'això, sinó que és una veritable passió la que sento per a ells des de molt petita. Amb 8 anys ja pintava zebres! . La crida de l’Àfrica ja ve de lluny!!! ... I amb poc més de 10 anys ja em dibuixava muntant … Així que , de sempre, dibuixos de cavalls, cavalls i més cavalls… Ara ja de més gran ,a més de poder-ne gaudir, continuo dibuixant-los i pintant-los …. Per cert, que molts sou els que em dieu que comença a ser hora de pintar a la meva preciosa euga … La meva estimadíssima “Lluna” !!! Aviat, aviat !!!...perquè ara començo a tenir prou material per fer-ho…

7 comentaris:

Enric Caujapé ha dit...

Quin respecte els cavalls, els trobo tant nobles qwue imposen !.
Penso que per pintar una expresió així d'un cavall ( que en son d'expresius els teus....eh? )se'n ha de haver vist molts....ara m'ho explico Anna, fins i tot el blat sembla que es mogui !!!.
Xulos, xulos, xulos

Anna, la Fdez. O. ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anna,la Fdez.O. ha dit...

Potser porto els cavalls tan endins com tu la música !!!... Per a tú , ho és la música , i per a mi, els cavalls . Són part de nosaltres, formen part de la nostra existència i ens resulten tan familiars que sembla que haguem nascut coneixent-los!!!.... Aquests sentiments no es poden triar !!! … T’has preguntat mai perquè t’agrada tant i tant la música ??? :-)

Enric Caujapé ha dit...

Caramb !!, bona pregunta !!! la meva mare em deia que mai habia escoltat tanta música com quant estave embarassada de mi....deu venir d'aquí..
Després de petit, jo era el que canviava el dial de l'emisora de radio ( no teniem tele ) per a escoltar música, més tard em vaig apuntar a una coral i durant moooolts anys cantava, escoltave i tocava, ....ostres !! m'has fet pensar !!!.
Eps ! doncs et queda ben xulo el blogg. T'acabo de contestar, però ja veig arrivo tard...sorry, ( la feina, ara, em mata !! ) !!
Cuidat

Anna,la Fdez.O. ha dit...

Moltes gràcies pel teu ajut i recorda que sempre "la intención es lo que cuenta". ;-) ... amb una mica de dedicació i paciència tots anem millorant la imatge del nostre blog.

T'he fet arribar al teu correu de contacte del teu blog el meu agraiment !!!... i ja sé que puc comptar amb el teu ajut en una altra ocasió.

Eila Rigau ha dit...

holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa¡¡¡¡ jajajjjaja por finnnnnn¡¡¡uf es cierto cuanta cosa bonita has subido al blog y encima lo has actualizado que crack¡¡el caballo a lapiz me encanta y es verdad con esta sensibilidad que tienes con lo equino deberias hacer unos pasteles y sobre todo de esa maravillosa yegua que tienes, un besote nos vemos por el estudio jeejej

Striper ha dit...

M'argrada molt els colors que has fet servir, li donen molta calideza al quadre, el moviment del cavalls també molt lograt, estava petin no em petesin la pantalla del ordinador. Es una pìntura amb Alma com m'agraden.