01 de gener, 2008

Les primeres del Nou Any !!!

* 2004/2005 . “ Les meves ninetes ” , cretes . Les primeres obres exposades amb l'any que avui estrenem són aquests retrats que , aleshores , vaig fer de les meves nebodes. ... Aquí les teniu ... Per a vosaltres , Clàudia i Gabriela !!! L’any 2007 ja ha acabat !!!! … L’any 2008 , tot just, comença i serà molt, molt MILLOR !!!...Moltes coses, de segur, canviaran aquest Nou Any!!!! ... Els meus millors desitjos, també, per a tots els que passeu per aquesta galeria d'art!!!

5 comentaris:

Striper ha dit...

Hola Anna.Feliç 2008.en primer lloc tens unes nevodes molt guapes ,tots dos retrats magnifics,La mirada de la Grabiela te vida, i La Claudia perfecte,amb aquesta expresio timida.

Anna,la Fdez.O. ha dit...

Gràcies per la teva particular definició perquè em fa feliç veure, en ella, que un pot arribar a transmetre allò que vol !!!.

Molt bony Any Nou , tb per a tu !:-)

Eva ha dit...

ostes quins retrats més macos!

m'agraden molt, de veritat, sobretot el segon...es genial!

Enric Caujapé ha dit...

Caram Anna !!!...ja veig que segueixes amb la mateixa sensualitat del 2007, jo no se com ho fas per donar-hi aquesta realitat als retrats, també donen la sensació de que en qualsevol moment poden aixecar la mirada i somriure.....màgic, sens dubte.

Desde un ciber...encara...petons!

Cuidat

Anna,la Fdez.O. ha dit...

@ Eva y Orbison

L'Eva ha dit "genial!" i Orbison "màgic"!!!...Vosaltres també sou genials i màgics pq no em cansaré de dir " M'encanta que us encanti" ... Espero encantar-vos prou per a que no deixeu de venir a visitar-me !!!;-)

@ Orbison

Ahhh i espero que ,aviat, poguem tornar a gaudir dels teus posts que també es poden qualificar de "genials" . No et sembla ? Petons ,