15 de desembre, 2007

Animàlia (9) . Uns gossets, ... per Nadal

* 2004. "Uns gossets, de regal" , cretes.La seva petita propietària feia temps que els hi recordava als seus pares que volia un gosset però com sabia que el seu desig no s’acompliria , jo li vaig prometre que aquells Nadals li dibuixaria uns gossets per a la seva habitació. I aquí està el dibuix que, malgrat no ser una gran obra d'art, va fer feliç a la seva destinatària i sobretot ,també, als seu pares. i recordeu … NO REGALEU ANIMALS PER NADAL !!! .Potser es vol acomplir un gran desig dels més petits però quan creixen, si no han estat acollits de manera conscient i responsable, poden arribar a molestar , sobrar i , potser, acabar sent abandonats en qualsevol voral. Els animals són sers vius i qui els regala ha de recordar que això implica que ha d’haver-hi algú que es faci responsable de les seves vides. Gaudi’m del Nadal, també, amb les nostres mascotes. :-)

8 comentaris:

Striper ha dit...

Anna, te han quedat uns gossets preciosos en un principi em pensava que era una foto, segur que la seva nova propietaria els gaudira moltisim.

Enric Caujapé ha dit...

Però Anna !!...quins ullets de tendressa que tenen aquestes cosetes !!!!, si et venen ganes d'acaronar-los !!!. No se noia, a mi m'encanten aquest retrats d'animalons que fas...molt

Cuidat

Eva ha dit...

tens tota la raó del món, una mascota s'ha d'acollir de forma MOLT concient, i no per que es desitgi en aquell moment...és millor fer esperar per que aleshores quan es té realment es per que es vol....

ah1 i genial el dibuix!

Anna,la Fdez.O. ha dit...

@ Striper
Sí que en disfruta . La Carla els té penjats a una de les parets de la seva habitació , fins que ella pensi que és massa gran per tenir uns "gossets" penjats de la paret !!! Què hi farem..,però l'obra perdurarà i li serà un bon record!

@ Orbison
Si que tenen una mirada tendre, i és que el fons dels ulls de, quasi bé, tots els animals destil.len molta tendresa.... Soc una veritable enamorada dels animals! Ho confeso !!!

@ Eva
Sí, noia ! La qüestió és que, a vegades, alguns "animals" racionals, de conscients, malauradament en són poc ! :-(,... ´
@ Per a tots tres
Aprofito per desitjar-vos un Bon Nadal plè de tendresa !;-)

Eva ha dit...

bé, encara que sigui un nadal estrany....bones festes!!!

Anònim ha dit...

Molt maco el dibuix !
Tens tota la raó, regalar animals és perillós, estic ben d'acord amb tu.
Salut i bones festes !

Xavi ha dit...

Molt xulo el dibuix dels gossets.
La veritat és que tindre un animal a casa és una GRAN responsabilitat i abans de comprar-los s'ha de pensar MOLT si realment podràs fer-te'n carreg i si li podràs donar tot el que necessita, que no és poc. A mi m'agraden molt els animals, però se de bon tros que no podria fer-me'n carreg, així que no en tinc cap.

Per cert, gràcies pel comentari. Jo vaig estar-hi unes setmanes fent el crèdit d'estada a l'empresa que es fa a batxillerat, d'això farà uns 5 anys ja...

Anònim ha dit...

Oh...quins gossets més bufons...!!!!
M'encanta el quadre dels dos gossets!!! Es una monada!!!!
Felicitats!